Duyuru

Kapat
Henüz duyuru yok.

KYMCO Xciting 250 & 500 Bilgi başlığı...

Kapat
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • #76
    Motorumu almadan önce Beverly 250 ve Kymco Xciting 250 modelleri arasında kararsız kalmıştım. O süreçte Kymco hakkında çok fazla kullanıcı deneyimi ve ayrıntılı test yazısına ulaşamamıştım. Ama Beverly 250 modeli için durum bundan biraz farklıydı. İyi ve kötü taraflarını motora sahip olmadan önce öğrenebilmenin rahatlığıyla tercihimi Beverly'den yana kullanmıştım. Sanırım ilerliyen zamanlarda Kymco ile ilgili daha doyurucu bilgilere ulaşacağız. Bu da Kymco kullanıcılarının deneyimlerini daha fazla paylaşmasıyla gerçekleşecek. Ama emin olduğum birşey varsa Kymco hakettiği değer ve öneme tam anlamıyla kavuşmuş değil.
    500 cc bir motor almayı düşündüğüm şu günlerde aynı sorunları yeniden yaşıyorum. Beverly 500 için o kadar çok şey okudum ki... İyisi ve kötüsüyle fikir sahibi olduktan sonra ikna olmak daha kolaylaşıyor çünkü beklentileri ona göre şekillendiriyorsunuz. Yurtdışında Xciting 500 yakıt sarfiyatıyla ilgili 4 farklı test yazısı okudum ve hangisinin doğru olduğunu hala merak ediyorum. Kymco 500i r için zaten çok bir veriye rastlamadım yeni bir model olduğu için.( ki bu model en çok hoşuma gidenidir) Ama tüm yorumlar motor kalitesi ve konforlu yolculuktan bahsediyordu. Mesela aks mesafesinin dengedeki rolü, motor ağırlığının güce etkisi, lastik çapının yol tutuşunu değiştirmesi, ayrıntılı yakıt sarfiyatı değerleri, plastik kalitesi, süspansiyon uzunluğu ve sertliğinin yolcu konforuna ne kadar yansıdığı gibi teknik detay içeren birçok soruya Piaggio grubu motorlarında ister iyi ister kötü olsun cevap bulmak daha kolay. Çünkü o zaman motor benim dememle değil teknik değerler ışığında değerini buluyor. Zaten bu güven bize fiyat farkı şeklinde anında yansıyor. bakınız beverly 500 fiyatı 7800 euro'cuk.sanki ev peşinatı yatırıyoruz. Neyse uzadı biraz ama kusura bakmayın. Önümüzdeki yıllarda seçebilmek için daha çok veriye kavuşmak dileğiyle....

    Yorum yap


    • #77
      Burada 7800 euro Yunanistan da 4670 euro.

      Yorum yap


      • #78
        Bu arada yazmayı unutmuşum, son kararım Beverly 500. Kunt'la konuşacak çok şey var bu ara...İşler yoğunluğunu biraz azaltsın yeniden aranızdayım ona göre.

        Yorum yap


        • #79
          golden Nickli Üyeden Alıntı
          bende şuan 350Km deyim 1000 olmadan servise gitmeyi planlıyorum. birşey sormak istiyorum acaba motordaki ses düzeyi nasıl sanki bana çok sesli geliyor! ama usta normal diyor...
          Ses düzeyi derken? egzost'tan cıkan tork sesimi yoksa motordan gelen farklı bir sesmi?

          Gecen sene bu ayın başında Xciting250i alip yola cıktığım'da cok şaşırmıştım ses seda yok diye, ama zamanla ses oturdu dahada tok bir ses cıkmaya başladı.

          Yalnız Burgman650 giderken cıkarttığı tork sesine hastayım

          Yorum yap


          • #80
            LifeisGood Nickli Üyeden Alıntı
            Rodajın büyük kısmını hallettik.Bugün biraz son hız denemesi yaptım.Motor 120'yi rahatlıkla görüyo.120'nin altına kolay kolay inmiyo.Biraz daha zorlayınca 130'da redline'a giriyo.130'dan sonra ise elimin altında daha gaz olmasına rağmen bi türlü hızlanmıyo.Gaza yüklendikçe sanki boğuluyomuş gibi oluyo.Galiba orada devir kesici devreye giriyo.Ne yaptıysam 130'un üzerine çıkaramadım.Eğer bu gerçekten devir kesiciyse çok iyi düşünmüşler.Çünkü son hız konusunda kontrolün bende değilde motorda olmasını tercih ederim.Ne kadar basmam desemde yalan.140-150 köküne kadar basarız.Ondan sonra da motorum patladı diye ağlarız.130 gayet yeterli bir hız benim için.
            2009 xciting 250 ile rodaj esnasında 2 kez 1-800km 2-1200km de durum nasıl diye hafif meilli yolda motoru zorlamadan redline 8750rpm devire ulaştırdım, gosterge tam 140km ustune geliyor ve devir kesici devreye giriyor. Ama 6000km lerden sonra 8750rpm devire rahatca cıkmasına rağmen gosterge 135km yi gecmiyor buda enteresan? heralde lastik basıncını yanlış ayarlıyordum! yada kayış cekmişti

            Yorum yap


            • #81
              LifeisGood Nickli Üyeden Alıntı
              Rodajın büyük kısmını hallettik.Bugün biraz son hız denemesi yaptım.Motor 120'yi rahatlıkla görüyo.120'nin altına kolay kolay inmiyo.Biraz daha zorlayınca 130'da redline'a giriyo.130'dan sonra ise elimin altında daha gaz olmasına rağmen bi türlü hızlanmıyo.Gaza yüklendikçe sanki boğuluyomuş gibi oluyo.Galiba orada devir kesici devreye giriyo.Ne yaptıysam 130'un üzerine çıkaramadım.Eğer bu gerçekten devir kesiciyse çok iyi düşünmüşler.Çünkü son hız konusunda kontrolün bende değilde motorda olmasını tercih ederim.Ne kadar basmam desemde yalan.140-150 köküne kadar basarız.Ondan sonra da motorum patladı diye ağlarız.130 gayet yeterli bir hız benim için.
              Motor neden patlasın ki?
              Zaten 500cc ile aynı materyallerde üretiliyor silindir blok. Sadece hazne küçük, ayarları farklı ve pistonun dayanıklılık oranı farklı. X9'da 160 km/s kadran var. Daha zorlamadım o kadar ama 155 km/s'yi çok rahat görüyorum yokuş aşağı. (Modifikasyon sonrasında) Düzlükte 145'e dayanıyor. Fabrika 125 km/s son hız demiş. Ben 3 senedir kullanıyorum bu motoru. Neden patlamadı? Yani patlaması için (-ki bu tabir yanlıştır) ya piston kol çıkarmalı ya da motor hiç yağ almayıp kilitlemeli. Tüm parçalar işlevini doğru görüyorsa, doğru buji ile yüksek ısılara dayanıklı bir ayar var ise motorda problem çıkması düşük ihtimal. Tabiki 7/24 zorlarsanız çıkar. Benim bahsettiğim ara sıra son hız denemeleri...

              Yorum yap


              • #82
                nicer_dicer Nickli Üyeden Alıntı
                bu motoru yakından inceledim, fotoğraflarını sevememiştim bir türlü fakat bayide beyaz renginin üzerine çıkınca SYM'den daha rahat hissettim kendimi. Kararım değişiyor. sanırım Kymco alacağım..
                Bence de doğru karar.
                Tabii ki, bugünkü piyasa şartları ve fiyat fayda dengesine göre.

                Saygı ve sevgiler.

                Yorum yap


                • #83
                  LifeisGood Nickli Üyeden Alıntı
                  Hassas yakıt tüketimi ölçümlerine devam.Son benzin uyarı ışığı yandığında 10 litre benzin koymuştum.Tekrar ışık yandığında sayaç 300 km'yi gösteriyordu.Yani 100 km'de 3.3 litre çıktı tüketim.Km'de 12.5 kuruş.Benim eski cbf150'ye 10 litre benzin koyduğumda 350 km gidiyodu şimdi 300 km gidiyorum.Nerdyese 150 cc motor gibi yakıyo ama 250cc performansıyla iki kat beygir gücüyle çok iyi hızlanma ve 20-30 km daha fazla hız sağlıyo.
                  Yaptığınız ölçüm düz uzun yolda mı? yoksa şehir icinde dur kalk dur kalk yaparak hesaplanmış değerler mi cok merak ettim?

                  Yorum yap


                  • #84
                    LifeisGood Nickli Üyeden Alıntı
                    Hassas yakıt tüketimi ölçümlerine devam.Son benzin uyarı ışığı yandığında 10 litre benzin koymuştum.Tekrar ışık yandığında sayaç 300 km'yi gösteriyordu.Yani 100 km'de 3.3 litre çıktı tüketim.Km'de 12.5 kuruş.Benim eski cbf150'ye 10 litre benzin koyduğumda 350 km gidiyodu şimdi 300 km gidiyorum.Nerdyese 150 cc motor gibi yakıyo ama 250cc performansıyla iki kat beygir gücüyle çok iyi hızlanma ve 20-30 km daha fazla hız sağlıyo.
                    bence yakişı çok iyimiş benim gt 200 140 kuruş yakıyo,

                    Yorum yap


                    • #85
                      LifeisGood Nickli Üyeden Alıntı
                      300 km'nin 200 km'si şehir içi , 100 km şehirler arası.Sizin ölçümleriniz ne durumda?
                      Ben ne şehir ici ne şehir dışı 1 depo ile 300km gibi rakamlara ulaştıramadım ki siz 10lt ile 300km gibi rakamlara ulaşıyorsunuz tebrik ederim. darısı 2010 beyaz prensesimin başına

                      Kilonuz nedir acaba?
                      Hangi hızlarda kullanıyorsunuz?
                      Konu pocemonmutlu tarafından (http://www.scooturk.net/member/2958-pocemonmutlu Saat 26-04-2010, 21:00 ) değiştirilmiştir.

                      Yorum yap


                      • #86
                        Arkadaşlar, Xciting 500i R, yakıt sarfiyatı konusunda bilgi paylaşacak arkadaşlar var mı? Full depo ile ortalama 110 KM/saat hızla 230 km de rezerv ışığının yanması normal midir?

                        Yorum yap


                        • #87
                          golden Nickli Üyeden Alıntı
                          bugün öğrendiğim bir konuda şuanda distiribütörde beyaz kymco kalmamış
                          bilginize...
                          Askıdayız. Bu kadar beklersek olacağı buydu.

                          Yorum yap


                          • #88
                            Iyiki ben fazla düşünmemişim kesin kafayı yerdim

                            Yorum yap


                            • #89
                              Gençmoto Balmumcu da bir beyaz var. Hem de 500R cinsinden. Yetişen alıyor

                              Yorum yap


                              • #90
                                Bende şahitim ilhana 23 nisan günü bende baktım. Hemde fiyatını da 14.000 değilde daha uygun fiyattan satacaklar. Oradaki arkadaşla öyle konuşmuştuk. 1500 Tl gibi bir indirim söz konusu o motorda..

                                Yorum yap

                                Hazırlanıyor...
                                X