Duyuru

Kapat
Henüz duyuru yok.

Piaggio Beverly S 250 ie (BV250) 2008

Kapat
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Piaggio Beverly S 250 ie (BV250) 2008

    Sevgili Scooturk takipçileri! Bazı arkadaşlarımızın yakından bildiği üzere 2. motorumu birkaç hafta önce Erol arkadaşımızdan almış bulunmaktayım.
    Fotoları yeni çekebilmiş olmakla birlikte ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim.

    1 Tasarım:
    Her açıdan bütünlük içinde tasarlanmış. Yan görünüşteki CÜSSELİ etki ön ve arkada görünümde de mevcut. Duruşu ile sağlamlık ve güç izlenimlerini veriyor.
    Bu şaseyi geliştiren Geopolis(250-400) modelini de çok sevdiğimi belirtmek isterim.
    Yeni Beverly300 modelinde iş tersine dönmüş ve Geopolis rüzgarından nasiplerini almışlar. Kymco GTI 300i modelini de unutmayalım.

    2 İlk sürüş izlenimleri
    Marşa basmak için bir kaç saniye bekliyoruz. Elektronik sistemler ve Windows başlatılıyor . Sürücü ve yolcu koltuğu çok rahat. Eski Agility City 125'ime göre pamuk gibi. Gene bu modele göre gidon daha yukarıda ve biraz geride. Gövde yükü koltuğa basıyor, kollar çok rahat bu yüzden. Ön göğüs büyük ve korunaklı. Siperlikten gelen rüzgar kask seviyesinde. Ön tekerin yere basması güven verici. Bunda motorun ağırlığı da etkili olur bence. Ayrıca 2 teker geometrisi uyum içinde. Sürüş sırasında ön arka farklılıkları pek oluşmuyor.
    İlk hızlanmada gülümsüyoruz.
    Elektronik ateşlemeli motor hevesle hızlanıyor. 100km'ye sorunsuz ulaşıyoruz. Gaz tepkisi çok iyi, hemen kafadan hoplatıyor.
    Virajlarda ve frenlemede ön amortisör tepkilerini sevdim. Hemen dibe Küt diye vurmuyor.
    Frenleme biraz yumuşak geldi. Normal mi yoksa bakım mı istiyor bir bakacağım.
    100'ün üstüne çıkınca rüzgar sesi başlıyor. Sanırım kasklardaki ses ölçümü bunun için 140 görmek mümkün diyorlar ama o hızlara ben otomobille bile nadir çıkıyorum.
    Şerit boyalarında ve asfalt ek çizgilerinde Michelin Gold Standartlar şaşırıyorlar.
    Sanırım ortadaki yağmur oluğundan kaynaklı iz takip etme refleksi ve boyalı yüzeylerde ıslak etkisi veriyor. Belki de ömrü dolmuştur. İç boşluklarda kılcallar oluşmuş.

    Kısaca sahip olduğum için gurur duyduğum, kullanırken rahat ettiğim ve performansı için emin olduğum bir motor diyebilirim.

    +'ları:
    -Komfor, performans, iyi görünüş, İzmirden istanbula getiren Mat Siyah rengi(Özkan için), Engin Ençetin tavsiyeli, namuslu temiz sicilli(Erol+Kadıköy Motor) Standart sele altı aydınlatma, Kolay ulaşılabilen depo kapağı, 125CC'ye yakın yakıt sarfiyatı.

    -'leri:
    Koltuk ısıtma, ABS, Yol bilgisayarı .... gibi uzatmak mümkün
    Asıl olarak Varyatörden gelen sıkışık trafik stresi sesi (Grrrrrrr) Çaresi DR.Pulley miş sanırım.


    Yapılacaklar:
    1 Yeni Lastik alınacak. Metzeler veya M CityGrip.
    2 Fren sistemi gözden geçirilecek. Gerekli değişimler yapılacak.
    Sayfa 7 #66 Disk Fren değişimi bölüm 1
    3 Varyatör sesi için DR.Pulley veya J.Costa çözümleri.
    4 Ön çamurluk ve Bagaj Çantasına Grafik folyo uygulaması.

    Resimler için: http://www.bikepics.com/members/ilhanda/08bv250/

    Herkese güvenli ve keyifli sürüşler dilerim.
    ilhan DALGIÇ 29/11/2010 SCOOTURK
    Konu ilhanda tarafından (http://www.scooturk.net/member/2964-ilhanda Saat 07-01-2011, 09:44 ) değiştirilmiştir. Sebep: ilave bilgi

  • #2
    Hayırlı uğurlu olsun kardeşim Allah kaza bela vermeden uzun yıllar eşinle birlikte binmen dileğiyle gezilerde görüşmek üzere.

    Yorum yap


    • #3
      paylaşım için teşekkürler ilhan abi güle güle kullan kazasız belasız.

      Yorum yap


      • #4
        Güzel bir anlatım klavyene sağlık,yeni Beverly hayırlı olsun..
        Windows gibi kilitlenmediği sürece sorun yok

        Yorum yap


        • #5
          İlhan bey motorunuz hayırlı olsun çok güzel bir tercih. ben iki yıl önce ankaradan aldım eşim ile birlikte keyifle biniyorum şu anda 27.000 km oldu 26.700 km dir bizde gezmediğimiz yer kalmadı sizinde eşinizle birlikte güle güle binmenizi dilerim. Lastik demişsiniz metzeller almayım iki ay önce aldım şu an çöpe attım metzellerin eski özelliği kalmamış bilginize. Bu konuda buz motora güvenebilirsiniz. fotoğraflara gelince arka fon motoru boğmuş daha güzel açık alanda çekilmiş fotoğrafları bekliyoruz. Tekrar güle güle binmeniz dileğiyle hoşça kalın.

          Yorum yap


          • #6
            Erol YAZICI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Hayırlı uğurlu olsun kardeşim Allah kaza bela vermeden uzun yıllar eşinle birlikte binmen dileğiyle gezilerde görüşmek üzere.
            İnşallah hep birlikte Erol, sağ ol.
            Onnur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            paylaşım için teşekkürler ilhan abi güle güle kullan kazasız belasız.
            Teşekkürler Onur.
            Tarslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Güzel bir anlatım klavyene sağlık,yeni Beverly hayırlı olsun..
            Windows gibi kilitlenmediği sürece sorun yok
            Yan sehpa açık kalınca aynı etki oluyor, Teşekkürler

            Yorum yap


            • #7
              Mr TABAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              İlhan bey motorunuz hayırlı olsun çok güzel bir tercih. ben iki yıl önce ankaradan aldım eşim ile birlikte keyifle biniyorum şu anda 27.000 km oldu 26.700 km dir bizde gezmediğimiz yer kalmadı sizinde eşinizle birlikte güle güle binmenizi dilerim. Lastik demişsiniz metzeller almayım iki ay önce aldım şu an çöpe attım metzellerin eski özelliği kalmamış bilginize. Bu konuda buz motora güvenebilirsiniz. fotoğraflara gelince arka fon motoru boğmuş daha güzel açık alanda çekilmiş fotoğrafları bekliyoruz. Tekrar güle güle binmeniz dileğiyle hoşça kalın.
              Güzel dilekleriniz için teşekkürler. İlk tercihim City Grip olacak sanırım. Yeni fotolar yakında. Selamlar.

              Yorum yap


              • #8
                Güle güle kullan İlhan, benimde aklımın bir köşesinde olan makinadır kendileri

                Yorum yap


                • #9
                  İlhan Bey,hayırlı olsun.Allah kazasız,belasız binmek nasib etsin.

                  Yorum yap


                  • #10
                    Üstad iyi günlerde ve mutlulukla beraber kullanmanı dilerim.
                    makina çok güzel, allah nazardan saklasın(maaşallah)

                    Yorum yap


                    • #11
                      İlhancım tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız eşinle birlikte bol kmler görmeyi nasip etsin.

                      Yorum yap


                      • #12
                        Tekrar hayırlı olsun İlhan, güzel bir izlenim yazısı olmuş.

                        Şerit çizgilerindeki sapıtmayı engellemek için motoru kapatıp açman, aman lastikleri City Grip ile değiştirmen lazım

                        Yorum yap


                        • #13
                          ilhan abi hayırlı uğurlu olsun..50bin-100bin konularını açtığınıda görmek istiyorum ama..kazasız belasız cezasız..

                          Yorum yap


                          • #14
                            Güzel anlatım İlhan ... Tekrardan hayırlı uğurlu olsun .

                            Yorum yap


                            • #15
                              Hayırlı olsun motorunuz, kazasız belasız güle güle kullanın..

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X