Duyuru

Kapat
Henüz duyuru yok.

Downtown 300i

Kapat
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • #31
    tamerinan Nickli Üyeden Alıntı
    Her iki motorda tek silindir Murat
    işte bu cümle ile hayallerin yıkıldığı an

    Yorum yap


    • #32
      tamerinan Nickli Üyeden Alıntı
      Bosver tekini çiftini.devir ekonomi devri cift silindir bir motor istiyorsa sw 400 öneririm.hem yakıt hem performans iyidir.x max tan önceki motorum sw 400 dû oradan biliyorum
      benimde takibimdeki yegane iki motor, honda ve yamaha, ama şu anda halimden memnunum, macera arıyorum

      Yorum yap


      • #33
        Artcı Deken Onu Anlayamadım ....uzun Yolu Rahat Deyilmi Bu Anlamamı Geliyoo...

        Yorum yap


        • #34
          ARKADAŞLAR TEŞEKKÜR EDERİM BAYA ŞEYLER YAZMIŞSINIZ AMA KONU BAYA DAGILMIŞ BEN Downtown 300i ALAYIMMI TAFSİYE EDERMİSİN...ARTCI KONUSU VAR ONU ANLAYAMADIM...BU KONUYU BİRA ACARSANIZ SEVİNİRİM...UĞUR..

          Yorum yap


          • #35
            Konu çok eski ama sonradan okuyacaklara bilgi kalsın diye cevaplıyorum. Downtown 300i aldım. Artçı çok rahat. Kimi bindirdiysem rahat etti.
            Ayrıca Downtown 300i 24 değil 30.10 nm tork. Honda SH300, yanına yanaşamaz. Dengesi çok iyi, torku çok iyi. Frenleri iyi. Amortisörler çok iyi çıktı.
            Yokuşları 110-120 ile çıkıyorum ve 150 kiloyum..

            Yorum yap


            • #36
              Downtownu 15bim km kullandim.yeni 1300 kmlik tur yaptik.2 kisi.artcim 105 kg ben 80kg +40kg yakin yuk aldik koltuk alti arka canta arti cantanin ustune esya bagladik.motorum yuk sınırı astik diyebilirim.bu yukle dik köy yollarina bile gittik.motor 37binde
              artilari -bir kere motorda kronik ariza yok yag yakma yok sele konforu cok iyi zaten motoru ilk gorenler ne kadar buyuk koltuk diyorlar gucu cok iyi bu kadar beklemiyordum ruzgar korumasi deflektorle birlikte muthis yakit defalarca olctum 1300kmlik tur sonunda 3.65lt yakti.ben tek kisi sabit 90-100le en dusuk 2.96lt yakaldim.ama bu motorun yakiti genel kullanimda 3.2 3.5 arasi degisir tek kisi ikisi pek fark etmiyor.motor heybetli yakindan gorunce anlarsiniz.farlar mercek iyi aydinlatiyor. bu motorla avrupa turu bile yapilir viraj dengesi guzel
              gelelim eksi yonlerine
              frenler cok iyi degil - suspansiyon guvenlik olarak iyi ama konfor acasindan kotu scooterlerin genel problemi bozuk yolda kullanmak can sıkıyor
              -alan kisiler yag kacagina dikkat etmeli varsa giderilmeli sonra yag kalmiyor yok yatak sardi vb. sucu motora atiyorlar.bu yag kacaklari kotu iscilikten oluyor duzgun conta yapilmayan yerlerden kaciriyor.ben hepsini giderdim hic sikinti yok.usta supap ayari yapiyor kapagi duzgun conta yapmadan takiyor sonra yag kaciriyor tabi kullanicinin haberi yok sonra motor yag yakti oluyor.downtown yag yakmaz.
              -arka koltuk genis oldugu icin ayakklar biraz acik oluyor ilk baslarda agri yapar sonralari sikinti olmaz et kesme olayi gibi
              -el freni olmamasi buyuk eksiklik
              -ayak uzatma yeri uzun boylular icin kisa kalabilir
              -varyator butun scooterlerde oldugu gibi bir sure sonra balata tozundan ilk kalkista titrer ama ses falan olmaz yumusak balatayla cozuluyormus
              -ikinci el piyasayi zayif ucuza alinip ucuza satiliyor sifirda cok zarar ettirir
              Benim en sevdigim ozellikleri ise gucu sele konforu heybeti önden tipini pek begenmiyorum
              Kisaca temiz bakimli downtown gozu kapali alinir memnun kalirsiniz 9 10 bine downtown var bence bu fiyata bu motor cok bile.birde ruzgar deflektoru sart vizor acik gidersiniz hep.artcinizi ve esyanizi alin turunuzu yapin yorulmazsiniz pisman olmazsiniz.

              Yorum yap

              Hazırlanıyor...
              X